Garantie
Wij staan 100% achter onze producten. Ons assortiment is opgebouwd uit honderden bekende én minder bekende merken. Maar één ding hebben ze gemeen: het belangrijkste selectiecriterium is een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Ondanks de strenge selectie op kwaliteit is het onvermijdelijk dat er defecten of klachten ontstaan. Daar zijn we ons zeker van bewust. Vandaar dat wij je dan ook (tenzij anders vermeld) volledige garantie bieden op je aankoop. De meeste merken werken met een fabrieksgarantie van 1 jaar, maar ook daarbuiten zal ons team van servicespecialisten alles op alles voor je zetten om de ontstane defecten volledig naar tevredenheid op te lossen. Vanzelfsprekend wel binnen alle redelijkheid van de verwachte levensduur van een product.
Wat te doen bij klachten?
Stuur een e-mail naar [email protected], onder vermelding van je bestelnummer, waarin je de klacht duidelijk omschrijft. Foto’s maken de klacht inzichtelijk voor ons en voor de fabrikant/importeur, dus het is heel fijn als je die meteen meestuurt.
Online Geschillenbeslechting
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan, die je hier kunt vinden: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Als consument heb je de mogelijkheid om dit platform te gebruiken voor de beslechting van geschillen.