Navigatie

ALLES MOET WEG: bekijk hier!

×
  • Gratis verzending vanaf €39,-
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Niet goed, geld terug garantie

Retourneren

Wil je (een deel van) je bestelling retourneren? Dan verzoeken we je om, indien mogelijk, onderstaande retourprocedure te volgen. 

Retourprocedure

Wij verwerken iedere bestelling met zorg en liefde. Ben je onverhoopt toch niet tevreden over je product? Dan is het bij MamaLoes uiteraard altijd mogelijk om te retourneren. In principe geldt hiervoor een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst bestelling. Onze retourenafdeling verwerkt jouw retour gewoonlijk binnen 2 weken na ontvangst van je retour.

Voor een goede en snelle afhandeling is het belangrijk dat de producten die retour komen correct verpakt worden. Verpak het product dus in de (onbeplakte, onbeschreven) originele productverpakking en vervolgens - samen met  - in een nette, stevige oververpakking.

Retouradres:
Retouren MamaLoes
Nieuwkerksedijk 2AA
5051 HT  Goirle

Toch niet als verwacht?
Ruilen of retourneren kan op twee manieren:

  1. Per post
  2. In één van onze winkels

1. Per post retourneren

Graag het artikel ongebruikt, in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd retourneren. Wij adviseren je om gebruik te maken van Returnista, waarbij je je pakket kan versturen met gereduceerde tarieven. Uiteraard is je pakket retour sturen met een verzendbedrijf naar keuze ook mogelijk. Retourneren valt buiten onze service en is voor eigen verantwoordelijkheid.

Hoe meld ik mijn retour aan?

  1. Ga naar https://mamaloes.returnista.nl/
  2. Kies voor ophalen of wegbrengen
  3. Kies voor de hoeveelheid pakketten die je wilt retourneren
  4. Kies de koerier van jouw voorkeur
  5. Vul jouw gegevens in en ga verder naar betalen
  6. Wanneer je kiest voor ophalen wordt er voor het betalen nog gevraagd naar de gewenste datum en het gewenste tijdvak

2. Retourneren in één van onze winkel

Naast het retour sturen via de post ben je ook van harte welkom in een van onze winkels om je bestelling te retourneren. Je kan ons vinden in Breda, Utrecht en Eindhoven.

Retourvoorwaarden

Artikel ongewenst en onbeschadigd?

  • Het artikel wordt vergoed als deze binnen de zichttermijn van 14 dagen herroepen wordt, en binnen 14 dagen na herroeping geretourneerd wordt.
  • Graag het product/de producten correct inpakken. Dat wil zeggen: in de onbeschreven en onbeplakte originele productverpakking en vervolgens in een stevige en nette oververpakking.
  • Het retourpakket wordt enkel volledig vergoed als deze ongebruikt is en in de originele verpakking wordt geretourneerd, indien mogelijk met een formulier met bestelnummer. Bevat het retour gestuurde product gebruikssporen of is het niet in de originele verpakking retour gestuurd, dan wordt mogelijk slechts een deel vergoed.
  • Als je je bestelling in zijn geheel terugstuurt, indien mogelijk onder bovenstaande voorwaarden, dan wordt het aankoopbedrag inclusief de heen-verzendkosten van MamaLoes teruggestort op je rekening (indien betaald).
  • Retourzendingen zijn voor eigen risico. Voor de directe retourkosten ben je als klant ook zelf verantwoordelijk.
  • Een eventuele terugbetaling vindt doorgaans plaats binnen 2 weken na ontvangst van je retour.
  • Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee je de aankoop hebt voldaan, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.
    Voor een aantal producten gelden afwijkende retourvoorwaarden, omdat het gaat om een hygiëne gevoelig product. Bekijk hier deze voorwaarden.

Helaas defect, beschadigd of verkeerd geleverd?

Wat vervelend dat het artikel niet in goede staat is ontvangen, we gaan dit uiteraard voor je oplossen. Het is niet altijd nodig het artikel naar ons retour te sturen. We willen je daarom vragen even een mailtje te sturen naar [email protected] Hierbij mag je vermelden:

  • Je bestelnummer
  • Uitleg van wat er mis is
  • Een foto van wat er niet in orde is zodat we met je mee kunnen kijken
  • Mocht je een onderdeel van een artikel missen ontvangen we ook graag een foto van de handleiding waarop je aangeeft wat je mist

 

  • Wanneer het mogelijk is om het met onderdelen op te lossen zullen we deze zo spoedig mogelijk nasturen. Onze klantenservice zal je hiervan dan op de hoogte stellen.
  • Indien er een vervangend artikel toegestuurd moet worden, krijg je van ons per e-mail aanvullende retourinformatie toegestuurd. In zo’n geval hoef je de portokosten voor de eventuele retourzending ook niet zelf te betalen. De klantenservice zal je deze informatie verstrekken. Je stuurt ons dan eerst het defecte/verkeerd geleverde artikel toe met het verzendlabel en een formulier met je bestelnummer, waarna we bij ontvangst hiervan het vervangende artikel weer naar je terugsturen.
  • Graag het product/de producten correct inpakken. Dat wil zeggen: in de onbeschreven en onbeplakte originele productverpakking en vervolgens in een stevige en nette oververpakking.
  • Wij zullen natuurlijk te allen tijde ons uiterste best doen om dit soort onvolkomenheden te voorkomen.
  • Een eventuele terugbetaling vindt doorgaans plaats binnen 2 weken na ontvangst van je retour.
  • Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee je de aankoop hebt voldaan, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.