Navigatie

BLACK FRIDAY is begonnen!

×
  • Gratis verzending vanaf €39,-
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Niet goed, geld terug garantie

Garantie en klachten

  • Mijn artikel is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
  • Wat ontzettend vervelend dat het artikel beschadigd is geleverd. We willen je vragen een mailtje te sturen naar [email protected] zodat we met je mee kunnen kijken naar een passende oplossing.

    Hierin mag je vermelden: Je bestelnummer én een foto van de beschadiging. Is het een onderdeel dat is beschadigd of is het product incompleet geleverd, dan ontvangen we ook graag een foto van de handleiding waarop je aangeeft welk onderdeel het betreft.

    Wanneer het mogelijk is om het met onderdelen op te lossen zullen we deze zo spoedig mogelijk nasturen. Onze klantenservice zal je hiervan dan op de hoogte stellen. Indien er een vervangend artikel toegestuurd moet worden, krijg je van ons per e-mail aanvullende retourinformatie toegestuurd. In zo’n geval hoef je de portokosten voor de eventuele retourzending ook niet zelf te betalen. De klantenservice zal je deze informatie verstrekken.

  • Mijn verpakking is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
  • Wat ontzettend vervelend dat de doos beschadigd is geleverd. De doos is uiteraard bedoeld om de inhoud te beschermen en zal niet worden gebruikt. Sommige pakketten hebben een zwaardere reis achter de rug dan andere ;-) Mocht de inhoud van je bestelling wel beschadigd zijn geraakt tijdens transport gaan we dat uiteraard met je oplossen.

    Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, heeft onze bezorgdienst DHL de volgende richtlijnen. Als er schade aan de buitenkant van de doos is, geef dat dan direct door aan de bezorger, je mag het pakket in dat geval ook weigeren. Stuur dan binnen 7 werkdagen een e-mail naar [email protected] met minstens 3 verschillende én kwalitatieve foto's van:

    1. De buitenkant van de doos met schade.

    2. Hoe het product in de doos zit inclusief onze opvulmaterialen. Maak na het openen dus direct een foto van het product in de doos.

    3. Schade op het product.

    4. Is het een onderdeel dat is beschadigd ontvangen we ook graag een foto van de handleiding waarop je aangeeft welk onderdeel het betreft.

    Kortom: hoe meer foto's we ontvangen, hoe beter en sneller we het samen met DHL voor je op kunnen lossen.

    We kijken dan even met je mee wat de beste oplossing is en zullen je hierover per mail op de hoogte brengen.

  • Hoe kan ik beroep doen op de garantie?
  • Ondanks de strenge selectie op kwaliteit is het mogelijk dat er defecten of klachten ontstaan. Daar zijn we ons zeker van bewust. Vandaar dat wij je dan ook (tenzij anders vermeld) volledige garantie bieden op je aankoop. De meeste merken werken met een 1 jaar fabrieksgarantie, maar ook daarbuiten zal ons team van servicespecialisten alles op alles zetten om de ontstane defecten volledig naar tevredenheid op te lossen. Vanzelfsprekend wel binnen alle redelijkheid van de verwachte levensduur van een product. Stuur een e-mail naar [email protected] met je bestelnummer en omschrijving van het probleem. Graag ontvangen we hierbij ook een foto of filmpje waarop het probleem zichtbaar is zodat we goed met je mee kunnen kijken. We zullen dan even in overleg gaan met de fabrikant met de mogelijkheden tot een oplossing onder of buiten garantie.

  • Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het artikel zit niet in de originele doos. Is het wel nieuw?
  • Jazeker! Sommige artikelen worden bij ons aangeleverd in een overdoos met 4 of 6 stuks, dus dan moeten wij deze inderdaad overpakken in andere dozen. De producten zitten echter wel in de originele productverpakking en zijn altijd nieuw en ongebruikt.