Wat ontzettend vervelend dat de doos beschadigd is geleverd. De doos is uiteraard bedoeld om de inhoud te beschermen en zal niet worden gebruikt. Sommige pakketten hebben een zwaardere reis achter de rug dan andere ;-) Mocht de inhoud van je bestelling wel beschadigd zijn geraakt tijdens transport gaan we dat uiteraard met je oplossen.
Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, heeft onze bezorgdienst DHL de volgende richtlijnen. Als er schade aan de buitenkant van de doos is, geef dat dan direct door aan de bezorger, je mag het pakket in dat geval ook weigeren. Stuur dan binnen 7 werkdagen een e-mail naar [email protected] met minstens 3 verschillende én kwalitatieve foto's van:
1. De buitenkant van de doos met schade.
2. Hoe het product in de doos zit inclusief onze opvulmaterialen. Maak na het openen dus direct een foto van het product in de doos.
3. Schade op het product.
4. Is het een onderdeel dat is beschadigd ontvangen we ook graag een foto van de handleiding waarop je aangeeft welk onderdeel het betreft.
Kortom: hoe meer foto's we ontvangen, hoe beter en sneller we het samen met DHL voor je op kunnen lossen.
We kijken dan even met je mee wat de beste oplossing is en zullen je hierover per mail op de hoogte brengen.